04.02.2018р.  у  ТЗОШ №26  імені  Д.Заплітного  відбулася   педагогічна рада-квест «Школа – територія  соціалізації  та  захисту  прав  дитини».

                    Питання,  які  розглядалися  на  педраді:

  1. Удосконалення процесу виховання в умовах створення нової української  школи.                                                                                                                     

  2. Формування національної самосвідомості  учнівської молоді шляхом організації шкільного дозвілля та створення ситуації успіху.

      3. Організація виховного простору закладу як діалогу поколінь при формуванні духовності здобувачів освіти.                                      

      4. Профілактика  насильства  в сім’ї  та профілактика  дитячої  жорстокості  в       освітньому середовищі.

          Педрада  охопила  творчі завдання,  в  процесі  яких  усі  педагоги   стали  її активними   учасниками.

          На  нашу  думку  у  1 – 4 класах  дитина  соціалізується , у  5 – 11 класах  педагогічний   колектив  має  здійснювати  правове  виховання  учнів.   Проте  правове  виховання  та  соціалізація  учнів  здійснюється  через  педагогізацію  батьків  та  організацію  різноманітних  виховних  заходів , які  створюють  ситуацію  успіху.

          Саме тому  у  своїх  презентаціях  ми  зупинились  на  2-х  питаннях (1. Удосконалення  процесу  виховання  в  умовах  створення  нової  української  школи. 2. Профілактика  насильства  в  сім’ї  та  профілактика дитячої  жорстокості  в  освітньому  середовищі.)

         Інші  питання  педради   розглядались  у  формі  квесту. У  закладі  працювало   4  локації :  «Кольоротерапії», «Мистецтво імпровізації»,  «Мистецтво  розповіді», «Мистецтво  виховувати» .

 

         Перед  педрадою  кожен  педагог вибрав  з  символікою  «шкільного  дерева»   листок  певного  кольору.    За  кольором  листочків  учителі  сформували  4 групи.  Кожна  група  за  символічними  знаками  повинна  була  знайти  4  локації.

          У  локаціях  виконувались  певні  види  роботи, які  були  співзвучні  з  питаннями, що  вивчались  на  педраді.  За   успішно  виконане  завдання  кожній  групі  вручався  конверт  із  певною  кількістю  букв.

          Завдання  виконувались  на  швидкість, кожна  група  повинна  була  здобути   4  конверти  і  викласти  ключові  слова.  Ключові  слова  вказували  на  те, якою  є   ТЗОШ  №26  вже  сьогодні.