Педагогічна рада-квест «Школа – територія соціалізації та захисту прав дитини»
04.02.2018р. у ТЗОШ №26 імені Д.Заплітного відбулася педагогічна рада-квест «Школа – територія соціалізації та захисту прав дитини».
Питання, які розглядалися на педраді:
-
Удосконалення процесу виховання в умовах створення нової української школи.
-
Формування національної самосвідомості учнівської молоді шляхом організації шкільного дозвілля та створення ситуації успіху.
3. Організація виховного простору закладу як діалогу поколінь при формуванні духовності здобувачів освіти.
4. Профілактика насильства в сім’ї та профілактика дитячої жорстокості в освітньому середовищі.
Педрада охопила творчі завдання, в процесі яких усі педагоги стали її активними учасниками.
На нашу думку у 1 – 4 класах дитина соціалізується , у 5 – 11 класах педагогічний колектив має здійснювати правове виховання учнів. Проте правове виховання та соціалізація учнів здійснюється через педагогізацію батьків та організацію різноманітних виховних заходів , які створюють ситуацію успіху.
Саме тому у своїх презентаціях ми зупинились на 2-х питаннях (1. Удосконалення процесу виховання в умовах створення нової української школи. 2. Профілактика насильства в сім’ї та профілактика дитячої жорстокості в освітньому середовищі.)
Інші питання педради розглядались у формі квесту. У закладі працювало 4 локації : «Кольоротерапії», «Мистецтво імпровізації», «Мистецтво розповіді», «Мистецтво виховувати» .
Перед педрадою кожен педагог вибрав з символікою «шкільного дерева» листок певного кольору. За кольором листочків учителі сформували 4 групи. Кожна група за символічними знаками повинна була знайти 4 локації.
У локаціях виконувались певні види роботи, які були співзвучні з питаннями, що вивчались на педраді. За успішно виконане завдання кожній групі вручався конверт із певною кількістю букв.
Завдання виконувались на швидкість, кожна група повинна була здобути 4 конверти і викласти ключові слова. Ключові слова вказували на те, якою є ТЗОШ №26 вже сьогодні.